تمسرا
 
منوی دسته ای

 
پیوندهای روزانه

خرید از علی اکسپرس تحویل ایران
خرید از علی بابا
جلو پنجره جک جی 5
الوقلیون
همه لینک ها

 
کدهای کاربر



موزیک moozikfa l

 
.:: آخرین مطالب ::.

 
دسته بندی: <-CategoryName-> | تاريخ: پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام قلبم یه جا داره,دانلود اهنگ جدید,, | ساعت: 19:16 | نویسنده: moozik
 

دانلود

 

این اولین و آخرین باره
که یک نفر داره به من میگه آره
فقط دیگه من اونو میخوامش
چون قلب من فقط یه جا داره
واسه کسی که عاشقم باشه
کسی که عکسم همیشه همراشه
اونکه دلیل زندگیم شد باز
اونکه غم من کل غم هاشه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه

*****************************

فرشته ی نجات من اونه
همونی که قدرمو میدونه
اونکه به من دوباره جون دادش
بدون اون فکرم گریزونه
من عاشق صداقتش هستم
اگرچه خیلی خالیه دستم
شاید براش خیلی کمم اما
از ته دل من عاشقش هستم
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 
  

 
.:: صفحات سایت ::.

 
درباره ما




ایجاد کننده وبلاگ : moozik


این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
آرشیو
لطفا ماه مورد نظر را انتخاب کنید :
بهمن 1393
دی 1393

 
نویسندگان

 » moozik


 
لینک دوستان

.: ردیابی ماشین
.: حمل هوایی ماینر از چین
.: لیزر دوچرخه
.: هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
.: جلو پنجره لیفان ایکس 60

.: قالب وبلاگ



Theme Edited By: temsara.ir