تمسرا
 
منوی دسته ای

 
پیوندهای روزانه

خرید از علی اکسپرس تحویل ایران
خرید از علی بابا
جلو پنجره جک جی 5
الوقلیون
همه لینک ها

 
کدهای کاربر



موزیک moozikfa l

 
.:: آخرین مطالب ::.

 
دسته بندی: <-CategoryName-> | تاريخ: یک شنبه 21 دی 1393برچسب:دانلود اهنگ جدید ساسی , دانلود اهنگ جدید, | ساعت: 12:59 | نویسنده: moozik
 

 

متن آهنگ جدید ساسی با نام بعده من

تو بازم که داری قلب منو میشکنی
دوباره دست تو دست باش قدم میزنی
یادته میگفتی همیشه میمونی با من…
نه نه نه نه نه

تو همه ی اشکای تنهاییمو میبینی
اما باز میخندی میگی چیزی نیست
یکی به جات اومد اینو میدونی یا نه
نه نه نه نه

بعد من هر کی اومد
بهش بگو که بدجوری دلش شکستش
بگو این نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش
بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیشکی واست نمیسوزه
بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته
هنوز که هنوزه

♫♫♫

تو میخندیدی به گریه های بی وقفم
حالا دلتنگ شدی میخوای برگردم
مگه اونو ندیدی درگیر اونه قلبم
نه نه نه نه نه

حالا با کی هستی مهم نیست واسم
هرچی با تو خواستم با اون میسازم
بازم عاشق شدم فکرشو نمیکردم
نه نه نه نه نه

بعد من هر کی اومد
بهش بگو که بدجوری دلش شکستش
بگو این نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش
بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیشکی واست نمیسوزه
بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته
هنوز که هنوزه

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 
  

 
.:: صفحات سایت ::.

 
درباره ما




ایجاد کننده وبلاگ : moozik


این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
آرشیو
لطفا ماه مورد نظر را انتخاب کنید :
بهمن 1393
دی 1393

 
نویسندگان

 » moozik


 
لینک دوستان

.: ردیابی ماشین
.: حمل هوایی ماینر از چین
.: لیزر دوچرخه
.: هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
.: جلو پنجره لیفان ایکس 60

.: قالب وبلاگ



Theme Edited By: temsara.ir